Marja Oosterman on Sun, 17 Jun 2001 23:41:24 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Re: Internetjournalistiek

At 11:58 31-05-2001 +0200, Francisco wrote:

>Ik ken geen zelfstandig magazine op internet dat aan jouw criteria voldoet
>en waarvoor de inkomsten geen probleem meer zijn. Zelfs Slate dat naar
>verhouding met extreem lage redactionele kosten werkt, kan dat niet
>bolwerken zonder het geld van Microsoft erkende Kinsley vorig jaar in een
>artikel gewijd aan het overleven van online media (1).

Een late reactie...
Het woord magazine, wat nog verwijst naar het Nederlandse equivalent
tijd-schrift  is hier de crux denk ik ;-)
Dat is nog steeds iets wat uitgaat van begrippen van de oude media..
Henk Blanken heeft daar zaterdag in de Volkskrant in het artikel 'De Yahoo
generatie - en het einde van de krant- ook leuke dingen over gezegd.
Vervang krant hier door tijdschrift en er is een vergelijkbaar verhaal te
schrijven.

H.groet,

Marja

<http://www.dan.nl/>De Agenda van Nederland bundelt, schakelt en
koppelt...
omdat er meer is dAN E-commerce...

kopij per E-mail:  redactie@dan.nl

Uitgave: St. NoPapers, digitale uitgeverS... virtualiter sedert 1988
Tel.: 030-2544519 (ma t/m vrij 11-16.00 uur)