Francisco van Jole on Mon, 28 May 2001 13:02:21 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Internetjournalistiek

At 12:23 28-05-2001 +0200, Erik van Heeswijk wrote:

>Het enige dat ik wil zeggen is dat het je vakmanschap eer aan zou doen
>als er eens een keer een artikel van je hand verschijnt, waarin je iets
>hoopvol, interessant, leuk of gemakkelijk vindt.

Het enige dat ik hierop te antwoorden heb is dat je eens naar de kiosk moet
gaan en bijvoorbeeld het artikel van mijn hand over tien jaar internet in
de laatste I-life moet lezen. En je dan heel hard moet gaan schamen om wat
je me in deze discussie voortdurend in de schoenen tracht te schuiven. Voor
iemand die suggereert dat hij al mijn werk kent ben je of heel slecht
geinformeerd of behoorlijk fout bezig.

Verder constateer ik dat je laatste bijdrage grotendeels handelt over mijn
persoon in plaats van over het onderwerp 'het web sterft af' c.q.
internetjournalistiek.
Ik heb niet zo'n behoefte om over mijn persoonlijkheid te discussieren,
noch over de jouwe.

Ik heb je een simpele, relevante vraag gesteld: geef eens een voorbeeld van
goed nieuws.

Het antwoord daarop blijft vooralsnog uit.

Ik beschouw de discussie dan ook als afgesloten.

Dank voor je bijdrage.

vriendelijke groet,

Francisco van Jole

http://www.2525.com