Karin Spaink on Wed, 23 May 2001 18:22:35 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Web afstervend of ingeburgerd?

On 23-05-2001 at 12:34, Peter van der Pouw Kraan kindly wrote:

> Het web sterft af volgens Forrester Research, schreef Francisco van Jole in
> de Volkskrant van 22 mei. Francisco constateerde vervolgens dat een aantal
> webpagina's 20 tot 30 procent minder bezoekers trekt dan, eh, weleer.
> In zijn korte stukje staan geen verklaringen voor dit verschijnsel. Daarom
> schud ik, benieuwd naar commentaar, zelf enkele hypothesen uit mijn mouw.
>
> 3) Het aantal sites met allerlei onderwerpen neemt toe. Dalende
> bezoekersaantallen aan specifieke sites zijn niet perse een indicatie van
> minder internetgebruik in totaal.

Het zijn de portals die minder trekken, vermoed ik. Bij
zoekmachines zie ik geen daling. En de statistieken voor
mijn pagina's laten juist een geleidelijke stijging zien.

- K -

--

Gay men are men first, and men are pigs. If
straight men could get laid as easily and