Patrice on Sun, 20 May 2001 00:05:07 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] slechte gewoonte: automatisch subscriben

Zou niet moeten mogen, nee. Ik kreeg er ook een onlangs, maar die was
tenminste anders geformuleerd: ik moest bevestigen dat ik op die lijst wou.
Nooit geantwoordt dus. Is ook spam, maar net minder lastig. Iets voor Nils
de Witte? (een aankondiging op nettime-nl, met 'hoe te subscriben' lijkt me
trouwens nog 'n betere optie)

Cheers, vanuit Seattle
Patrice en Diiiino!
(snoevers)