Francisco van Jole on 19 Jan 2001 09:42:55 -0000

Re: [Nettime-nl] exploding DAVOS

At 01:09 18-01-2001 +0000, kees/ventana wrote:
>hiermee meteen een verklaring waarom binnen de groeiende beweging tegen
>de neo-liberale geldgraaierij waar Klaver en Jole zo'n begrip voor
>hebben, steeds meer mensen ook een gloeiende hekel aan de commerciele
>media hebben gekregen. Journalisten worden gezien als geparfumeerde
>drollen die zelden een krottenwijk en te vaak een cocktail-lounge van
>binnen zien, en ik zou het haast gaan geloven...

Ah gut. Mensen hebben altijd al een hekel aan journalisten gehad. Met name
mensen die anderen graag iets wijs willen maken dan wel lieden die menen
dat ze  de wijsheid voor anderen in pacht hebben. En zo hoort het ook.
Journalisten die niet gevreesd of veracht worden, dienen zich af te vragen
of ze hun werk wel goed doen.

Het laatste zinnetje is vooral interessant. Je tegenstanders draaien dat
precies om.

groet, groet,

Francisco van Jole

http://www.2525.com
wekelijkse nieuwsgids - webcam - e-zine - etc.