Guy Van Belle on 18 Jan 2001 22:00:52 -0000

Re: [Nettime-nl] exploding DAVOS

> Wat is er toch zo erg aan het WE forum?
> Het is gewoon een soort congres waar o.a. een heleboel gerespecteerde
> historici spreken (Martha Nussbaum, Dan Bar-On, Michael Ignatieff etc.) en
> Peter Gabriel zingt er.
... als dat al geen reden genoeg is om er een bom op te gooien ...
... help: hij zingt weer! ... en dat over die gerespecteerde historici,
de hele vorige (20e) eeuw hebben we al naar hun uiteindelijk foute
theorieen moeten luisteren, kijk wat er van geworden is: misvormde
kindertjes in de balkan en irak! mooi forum als je mij vraagt...