Marie-Jose Klaver on 14 Jan 2001 15:59:00 -0000

Re: [Nettime-nl] Amsterdam e.o in het donker ?

At 18:36 13-1-01 +0100, jeroen wrote:

>Yeah right! Dan gaat UPC failliet en wordt overgenomen door de Albert Heijn.

Of door AOL-TimeWarner en zitten er straks ook gele mannetjes in je huis.

Marie-Jose
(die net weer een paar gele mannetjes van AOL Instant Messenger op haar
desktop geparkeerd heeft gekregen bij het installeren van een nieuwe versie
van Netscape)