R.J.Reekers on 12 Jan 2001 10:23:13 -0000

Re: [Nettime-nl] Do & MagicMinds

Of ik Francisco's cynisme moet delen of zal gaan delen, dat wacht ik nog even
af. Uiteindelijk ben ik betrekkelijk nieuw als internetter die vindt dat ie wat
te vertellen heeft. (kùch!)

Wat ik wel vreemd vind van een internet society is dat ze een mailtje sturen
naar het NRC, naar Marie-Jose Klaver in dit geval, met vermelding van een
webadres die geen link is. Een internet society... Of is misschien de link niet
meegekomen met het doorsturen? Lijkt me sterk, maar goed.

Richard