Pieter on 9 Dec 2000 09:19:40 -0000

[Nettime-nl] re: fietsen (was: ad hominem)

Francisco wrote:

>Ah... dus de milieubeweging had het anders aan moeten pakken? De industrie
>was natuurlijk uiteindelijk vanzelf wel op het idee gekomen dat ze hoge
>kosten moeten maken om de schadelijke bijwerkingen van hun activiteiten te
>beperken? Ga toch fietsen.

Neem me nu niet kwalijk, maar qua fietsen kun je me zelf de bout hachelen
zo langzaam.

Ik weet niet of het je zelf is opgevallen, maar nog niet zo lang geleden
werd je hier schandelijk te kijk gezet door Eveline, toen je wat jolig zat
te blaten over palestijnensjaals en mottenballen en wat dies meer zij.

Zij wees je er toen op dat je de barricades binnen no time kon beklimmen op
de anti-IMF dagen in Utrecht.

Waarop jij ineens terugkrabbelde met `dat is me wat te muf' mumf mumf bla.
Beetje makkelijk vind ik zo wat schermen met je `radicalitiet'. (Hé kijk
een spelfout, die laat ik maar eens staan.) In je eigen bewoordingen: Te
veel gezeur, te weinig passie.

Verder natuurlijk het beste, ik vind wel dat deze discussie inmiddels onder
2 mailadressen gevoerd mag worden, of hoeveel er verder bij zijn betrokken.
Over tot de orde van de dag graag.

There's a world out there to be taken, and there ain't a goddamn thing
virtual about it.

Pieter