Maurice Wessling on 31 Oct 2000 13:52:36 -0000

Re: [Nettime-nl] F*CK LIBERTEL- KASSA

On Tue, 31 Oct 2000, Marije de Vries wrote:

> Zelfde gehad. Ook bij Libertel. Brief gestuurd, wilde wel eens weten
> waarom ik dan geweigerd was (amper schulden ed.; sloeg ook bij mij
> nergens op. Op adres geen schulden; huisgenoot kon wel libertel
> abonnement nemen) Nooit meer iets van gehoord. Misschien toch nog eens
> bellen.
>
> Er werd mij door libertel verteld dat zij er niets aan konden doen, dat
> ze het overlaten aan de BKR of iets dergelijks. Heb maar weer een
> abonnement bij Ben genomen, daar doen ze niet zo moeilijk, net als bij
> [...]

Bellen heeft weinig zin denk ik. Dat soort gegevens wordt nooit
telefonisch verstrekt.

Je kunt deze voorbeeld brieven gebruiken:

http://www.registratiekamer.nl/bis/top_1_4_4.html

Het is inderddad zeer waarschijnlijk dat Libertel gebruik maakt van het
bestand van de BKR of een groot incasso bureau.

Je eigen BKR gegevens opvragen kan rechtstreeks:

http://www.bkr.nl/vragen.html

maurice