real on 6 Oct 2000 13:19:25 -0000

Re: [Nettime-nl] hoezo inspirerend || uitleg

uit een aantal persoonlijke reacties die ik kreeg nav
"doktertje spelen" http://www.xs4all.nl/~real/beta/m1.htm
bleek dat het doel van mijn posting niet helemaal duidelijk was

Om alle misverstanden uit de weg te ruimen, ik heb dit werk gepost
naar nettime.nl:

1. als reactie op die hele sekspraat thread. ik vond het een erg
negatieve discussie... waarbij ik antwoordde met het werk: doktertje
spelen. iets wat wij bijna allen als kind gedaan hebben...
seksualiteit ontdekken, maar waar sommigen op de lijst mi nog
schijnen mee worstelen.

doktertje spelen:
afbeelding is afkomstig uit een seksueel voorlichtigsboek uit 1970.
verder is het de gebruiker de de loep hanteert.

2. dit werk maakt deel uit van een uit 1998 stammend net.art project
clickclub

http://www.xs4all.nl/~real/clock.htm

specifieke ingang: pretty censored> http://www.xs4all.nl/~real/cd.htm
dit werk behoorde tot 1 van de 5 nominaties voor transmediale net.art
prijs (berlijn 1999)
http://www.transmediale.de

recensies over dit werk waren onder andere te lezen in "taz" en
"der Spiegel"

g!
peter
real@.....