nils de witte on 18 Sep 2000 19:42:10 -0000

[Nettime-nl] incubatormania in de polder

Ha Nettime-nl'ers,

Het komt wel vaker ter sprake. Het nut van Incubators. Je hebt goede en je
hebt slechte. Zelf zie ik de toegevoegde waarde van (sommige) incubators
wel. Maar nu klok ik gemiddeld twee nieuwe incubators per week
(http://www.beursplein3.nl/startkapitaal/overzicht_incubators.htm).

Dat betekent dat er over een jaar 100 incubators bijgekomen zijn.

Zitten de ondernemers daar wel op te wachten? Wordt de spoeling voor de
incubators niet een beetje dun? Tijd voor een discussie! Fortune heeft een
geweldig artikel samengesteld over het onderwerp, kijk op
http://www.fortune.com/fortune/2000/09/18/bus.html

Graag jullie visie over Incubatormania.

Groeten,

Nils de witte