Karin Spaink on 29 Jul 2000 02:24:44 -0000

Re: [Nettime-nl] De Leidschenveense Interactieve Lichtkrant

At 09:53 28-07-2000 +0200, Michael van Eeden wrote:

 >Na meer dan een jaar juridische gevechten is de Leidschenveense Interactieve
 >Lichtkrant heropend, nu met woordenfilter tegen vieze woorden. Hieronder de
 >geschiedenis van een kunstwerk waarvan de gemeentebestuurders van tevoren
 >niet helemaal wisten wat ze in huis haalden.
 >
 >http://www.factory.org/tunnel/

Vanmorgen las ik al in de Volskrant dat de lichtkrant
weer on-line is; goed om hier het hele verhaal te
kunnen leen, en schrikbarend om te zien hoe dom politici zijn.

Karin

- die zojuist de woorden "lief", "aardig, "goed" en
"mooi" voor twee maanden heeft geband.

- K -

--
"I don't listen to music by people I don't wanna fuck."
	- Patti Smith