Annemarie van Eekeren on 24 Jul 2000 14:35:58 -0000

Re: [Nettime-nl] Eauvital

Peter,

Je hebt niet gevraagd welk bureau dit was, is misschien wel een idee
(voordat alle nettime abonnees aan de telefoon gaan hangen.)
Heb hem overigens ook via verschillende wijzen maar liefst 7x ontvangen.

Annemarie van Eekeren