Marja Oosterman on Tue, 28 Mar 2000 13:00:49 +0200 (CEST)

RE: [Nettime-nl] bezorging van bestellingen per Internet

Leuk dat je de humor er van kan inzien Michael,
ik gelukkig ook wel...
Maar het plan van milieudefensie om ons een quotum aan vliegmijlen te
verschaffen is nog steeds zo gek nog niet...
Maar ja, dan krijg je toch weer de zakelijke uitzonderingen ;-)

Vr. groet,

Marja

At 12:31 28-3-00 +0200, you wrote:
>Marja:
>
>Een van de grappigste dingen tijdens Doors of Perception 3 (juist over dit
>vraagstuk, info-eco) vond ik dat op een gegeven moment na een debat in de
>balie op het podium (per ongeluk stonden de microfoons nog aan of zo) drie
>Grote Heren (iets van JP Barlow, Manual de Landa en Derrick de Kerckhove)
>hun airmiles en frequent flyer programs aan het vergelijken waren. Ze waren
>allemaal erg trots op hun duizenden afgelegde vliegmijlen, en dat allemaal
>dankzij de internet-revolutie ;)
>
>mieg@waag.org

> [...]

<http://www.dan.nl/>De Agenda van Nederland
bundelt, schakelt en koppelt in uw
belang...

kopij per Email:  redactie@dan.nl
               Fax:    030-2543424

Uitgave: St. NoPapers, digitale uitgeverS... virtualiter sedert 1988
Tel.: 030-2544519 (ma t/m vrij 11-16.00 uur)
<http://www.nopapers.nl/nfl/>NoPapers<http://www.nopapers.nl/nfl/> Finance
Liga
Omdat er meer is dAN E-Commerce...