ReindeR Rustema on Mon, 10 Jan 2000 01:36:28 +0100 (CET)

nettime-nl: Seinfeld: Plaza Cable guy at Kramer's door apologizing

[ A copy of this message has been posted to the newsgroups ]
[     nl.media.tv                                          ]
[     alt.tv.seinfeld                                      ]
[     a2000.agvk                                           ]
[     a2000.discussie                                      ]
[     a2000.beginners                                      ]
[     a2000.services                                       ]
[     chello.nl.discussion                                 ]

Scene from Seinfeld (Dutch translation below)

Plaza Cable guy at Kramer's door, exhausted. Leaning against the
doorpost. After having chased Kramer across Manhattan.

<knock knock>

Alright I know you're in there, I know you can hear me. You win, okay?
You win!

I can't do it anymore...

What do you want from me? Apology?

All right. I am sorry... There! I said it! I am sorry, I am sorry... I
see now how we made you feel. How we made you sit home, waiting..

I don't know why we do it, maybe we just kind of enjoy taking advantage
of people!

All that is gonna change. From now on no more nine to twelfe, no more
one to five. We're gotta have appointments.

Eleven o'clock is gonna mean eleven o'clock and if we can't make it
we're gonna call you... To tell you why..

For God's sake! If a doctor can do it, why can't we..

Anyway, that's it...

<Kramer opens door>
I am sorry boy..
<embraces the Plaza Cable guy>

In het Nederlands:

<De A2000/UPC/Chello monteur leunt tegen de deur van Kramer, uitgeput na
een achtervolging door de stad.>

Ik weet dat je thuis bent. Ik weet dat je me hoort.
Je hebt gewonnen, oké?
Ik geef het op.
Wat wil je van me? M'n excuses?
Oké, het spijt me.
Ik heb het nu toch gezegd?
Het spijt me.
We hadden je niet zo mogen laten wachten.
Ik weet niet waarom we het doen.
We pesten graag mensen, denk ik.
We gaan het anders doen.
Geen 'tussen 9 en 12' of 'tussen 1 en 5' meer.
We gaan een tijd afspreken. Elf uur betekent ook elf uur.
En als we het niet halen, bellen we op en zeggen we waarom. Als dokters
het kunnen, kunnen wij het ook.
Nou, dat was het dan.
<Kramer doet open>
Het spijt me.
<Omhelst de monteur>
--
* Verspreid via nettime-nl. Commercieel gebruik niet toegestaan zonder