_ on Sat, 3 Jun 2000 07:28:00 +0200 (CEST)

[Nettime-bold] this is tire tires tire tirons tirez tirent spam.art

                                            -------(
                                                (------(
                                                        (

              /---------(                               |
             //                                         |
             |                                      palais
             |                                          |
            //                                          |
            |                     pleine-               |
            |                     peau                  |
           je me
           nous nous
            |                                          //
            |                            /-------------/
    /-(     /                            |
    |  (---/                             |
    |                                    |
    |                                    |
    |  tire tires tire tirons tirez tirent tokyo
                                         |   je me
                                         |   nous nous

                                         (

                        je me palais
                        tokyo tire tires tire tirons tirez tirent                  -(
                        tu te il se tokyo
                        palais nous nous
                   --(           vous vous  ils se tokyo
                        palais vous vous  tire tires tire tirons tirez tirent
                        the end  tire tires tire tirons tirez tirent je me              pleine-
                                        je me
                                        nous nous
                                        tu te   il se
                                    --( vous vous  ils se
                                      vous vous  tire tires tire tirons tirez tirent       peau
                                      tire tires tire tirons tirez tirent je me
                                             je me --(
                                              nous nous
                                   tu te il se tokyo
                                   palais nous nous
                                            vous vous
                                    palais vous vous  the end

         ----------------------------- /

         dead palais tire tires tire tirons tirez tirent end tokyo

                        -         |

                        elle est je me morte
                                  (
                                   --                 |
                                     -                |
                                        -           /-/
                                                   -/

     --                           (|
  tire tires tire tirons tirez tirent palais --
                    --             -peau
                                                    -------
                           --                      --
                         /--                         ---
            -------------/
           tokyo tu te

                      (
               tire tires tire tirons tirez tirent tokyo the end
                                              palais
                                              nous nous
                      il se
                      ils se