Norbert Finzsch on Sun, 14 May 2000 13:17:35 +0200 (CEST)

[Nettime-bold] Internet Watcher 2000

Liebe EmpfängerInnen,

Internet Watcher 2000, ein Shareware-Programm, das ich von einer CD
heruntergeholt habe, hat Ihnen/Euch ohne mein Wissen eine Email geschickt,
in der Werbung für dieses Programm gemacht wird. Es hat zu diesem Zweck
unautorisiert Michaelas Adressenliste benutzt. Ich entschuldige mich hier
in aller Form für diese Unverschämtheit und distanziere mich von dem
Versuch, Werbung in Form eines persönlichen Briefs zu versenden, den
niemand anders als Internet Watcher geschrieben hat. Ich habe das Programm
inszwischen deinstalliert.

Mit zerknirschten Grüssen

Norbert Finzsch

Dear recipients,

Internet  Watcher 2000, a shareware program that I downloaded from a CD,
sent you an email, from which you must gain the impression that Michaela
Hampf was the author of that message. Nothing could be further from the
truth! The program accessed our mailing list without authorization and made
it look as if Michaela wrote you a letter. I hereby apologize for this
inconvenience and nuisance. I did de-install the program immediately. I
will also protest with the makers of the said program. Please be assured
that all this happened without our knowledge.

With remorseful greetings

Norbert Finzsch